...اتحاد ملی و انسجام اسلامی...

سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی

...اتحاد ملی و انسجام اسلامی...

سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی

پیام رییس جمهور به ملت ایران

              ...پیروزی بزرگ ایرانیان شکست مفتضحانه قدرت های انحصارگر است...

 

رییس جمهور صبح یکشنبه در پیامی به ملت بزرگ و شریف ایران اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته ای را به یکایک مردان و زنان ایران سرافراز تبریک گفت .

متن کامل پیام دکتر محمود احمدی نژاد خطاب به ملت ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و الفائرین بلقائه الشریف

ملت عزیز، شریف و انقلابی ایران

اینک که در نتیجه الطاف خداوندی و عنایات حضرت بقیه الله (عج) و صبر و استقامت رهبری، ملت و دولت خدمتگزار، یکبار دیگر حقانیت شما مردم آگاه و با فضیلت در عرصة بین الملل و در منظر جهانیان به اثبات رسیده است، این پیروزی بزرگ را به یکایک مردان و زنان ایران سرافراز صمیمانه تهنیت می گویم و خداوند را بواسطة انجاز وعده ای که به مومنان در نیل به عزت و کرامت و نصرت و پیروزی از رهگذر پافشاری بر حق و ایمان داده است شکر گزارم.

ایستادگی شما مردم عزیز، موجب شد تا دولت از نخستین روزهای مسئولیت خود عزم خویش را برای اصلاح امور و اتخاذ سیاست دفاع از حقوق حقة کشور جزم نموده و با تمام قدرت در عرصه ملی و جهانی از همه ظرفیت ها برای احقاق حق مسلم استفاده از انرژی هسته ای بهره جسته و نهایتاً به لطف خدای بزرگ ، حقانیت ملت را در عالی ترین مرجع تخصصی جهانی یعنی آژانس بین المللی انرژی اتمی به اثبات برساند. شما به خوبی آگاهید که این دولت پرونده مذکور را در چه شرایطی تحویل گرفت و از چه مسیر حساس و دشواری برای فتح قله های افتخار و عظمت گذشت. ایمان به خدا و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و حقانیت راهی را که برگزیده ایم و درایت رهبر عزیز و ملت بزرگوار موجب شد که تلاش های قدرت های زورگو و زیاده خواه در توقف حرکت متعالی نظام و دولت بی نتیجه مانده و ترفندها و تهدیدهایشان جز به کشف بیشتر ضعف و زبونی و قدرت پوشالی و روی سیاه آنان نینجامد. در مقابل، اینک روی سپید ملت ما که نشان از سربلندی آنان در عرصه عظیم آزمون خطیرشان در این مصاف تاریخ ساز دارد، نشان داد که وعده خدا حق است و دستیابی به افق های بلند شایسته ملتی است که حق خود را بشناسد و چنانکه مولای عدالت پیشگان علی (ع) فرمود، بدانید که حق گرفتنی است. این درس بزرگی است برای همه ملت ها که با تأسّی از ملت شریف و مومن ایران اسلامی، حاکمیت ذلت بار مستکبران ستمکار را برنتابند و در برابر سیاست های تسلیم طلبانه ایستادگی کنند و بدانند همانگونه حضرتش فرمود:
الموت فی حیاتکم مقهورین و الحیاه فی موتکم قاهرین
 
و اما این پیروزی درس بزرگ دیگری است برای آنانکه راه خود را از سر خودخواهی از مردم ما جدا کرده اند. اینان نه مردم را باور دارند و نه از ظرفیت های بزرگ آنان آگاهند ، جز به منافع خود نمی اندیشند ، از پیشرفت کشور ناخرسندند و در شادی مردم سهیم نمی شوند ، ضعف ایمانشان به آسمان و بریدگی شان از مردم در زمین ، از آنان افرادی بزدل ساخته است که قدرت های شیطانی را همه کارة عالم می دانند. اینان همانهایند که در جریان پیگیری این پرونده حساس و خطیر ملی پیوسته کوشیدند تا مدیریت دولت را ضعیف و راه برگزیده درخشان را بن بست جلوه داده و چماق قطعنامه ها را بر سر ملت کوفته و با ایجاد یأس در مردم و تکمیل پروژه دشمن در ارعاب مردم، دل آنان را خالی کرده و از ادامه راهشان بازدارند. ما که در این مدت آنان را به خدا حواله کرده ایم، اکنون نیز چنین کنیم، و این تنها برای ثبت در تاریخ است تا مجالی که همه حقایق و ناگفته ها، گفته آید.

ملت عزیز ایران

شهادت می دهم که شما ، چنانکه امام مان (ره) فرمود، بهترین ملت روی زمین هستید. شهد شیرین این پیروزی گوارای وجودتان باد. شما درحالی حقانیت خود را در دنیا به اثبات رسانده اید که دشمنان شما که دشمنان خدا و انسانند از هیچ ترفند و حیله ای و از هیچ ابزار و وسیله ای برای ممانعت از پیروزی شما دریغ نکرده اند. آنها حتی با زور و تهدید و با سوء استفاده از نهاد مظلومی چون سازمان ملل و بر مبنای جایگاه غاصبانه در شورای امنیت، با انکار آفتاب حقیقت، ملت مظلوم ما را به انحراف متهم کرده و از امکانی که قاعدتاً باید منافع و امنیت همه ملت ها را پشتیبان باشد، عاملی برای محکومیت و محرومیت مردم ایران ساختند. اما اکنون که نهاد قانونی آژانس بین المللی انرژی اتمی، به سلامت راه ملت ایران در دستیابی به انرژی هسته ای توسط فرزندان افتخار آفرینش به تمام و کمال شهادت داده است، زورگویان فریبکار در برابر افکار ملت ها و نخبگان جهان چه پاسخی خواهند داشت؟

آنان را چاره ای جز آن نیست که یا در برابر این حقیقت تابناک سر تسلیم فرود آورده و همصدا با جهانیان حقانیت ملت ایران را فریاد کنند، دست از ادامه خیانتها بشویند و از خیانتها روی بگردانند و یا همچنان دور از شان انسان بر کوس رسوایی خود بکوبند. اما اگر چنین کنند بدانند که با آشکار شدن حقایق و انکشاف چهره پلید و منفورشان در نزد ملت ها دامنه یاس آنها از انصراف ملت بزرگی چون ایران چندان فزونی یابد که دامن وجودشان را بسوزاند.

ملت عزیز ایران، مردان و زنان قهرمان، پدران و مادران من، خواهران و برادران من و دختران و پسران من

به هوش و آگاه باشید که این تازه از نتایج سحر است و پیروزی های درخشانتر در پیش است. مقاومت و پایمردی شما اگر چه به پیروزی در احقاق حقتان در داشتن فناوری هسته ای انجامید اما شما اینک به پیروزی بزرگتری دست یافته اید. شما در عرصه بزرگتری مدیریت ناشایست و ناصالح قدرت های انحصارطلب جهانی را به چالش و بلکه شکست مفتضحانه کشانده اید. اکنون دغلکاران جهانی مانده اند و حنائی که دیگر هیچ رنگ ندارد. آنان اکنون بر سر دور راهی و انتخابی بزرگ مانده اند. می توانند چشمان خود را باز کنند و آفتاب درخشان حقیقت ملت ها را دریابند و یا سر در برف کنند که در این صورت آنان را به توفان ملت ها بشارت می دهم که چه بد سرانجامی است.

اینجانب فرزند کوچک و خاک پای شما ملت بزرگ و شریف و انقلابی و متدین ایران یکبار دیگر سر بر خاک شکر به درگاه ایزد متعال ساییده، زبان به سپاس و امتنان از عنایات و محبت های بیکرانه و همیشگی مولای انس و جان حضرت صاحب الزمان (عج) می گشایم و ضمن قدردانی از ایستادگی های راهگشا و قاطعانه مقام معظم رهبری که راه دولت را در مدیریت جسورانه گشودند، بهترین درودها و تبریکات خود را تقدیم یکایک شما می کنم و برای همه عزیزان دست اندرکار این پرونده و همه فرزندان سلحشور و آگاه و فرزانه و متخصص و کاردان افتخار آفرین این سرزمین آرزوی توفیقات روزافزون می کنم و برای تعالی روح بلند امام عزیز که درس استقامت و آزادگی به ما آموخت و ارواح پاک شهیدانی که پیروزی ملت و اعتلای مکتب و کشور را جاودانه کردند، دعا می کنم.

محمود احمدی نژاد
رئیس جمهور اسلامی ایران
نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad mohammadi سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

زنده باد دکتر احمدی نژاد..........

ارم سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://eramgroup.blogsky.com

سلام. ما هم به تو و تمام هموطنان عزیزمان تبریک میگوییم.ایرانی میتواند.به ما هم سر بزن منتظر نظراتت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد